34204013026

با ما در تماس باشـید

آموزشگاه آریانا

رویداد تا ثریا و دعوت از آموزشگاه آریانا

رویداد  تا ثریا

رویداد تا ثریا چیست ؟

رویداد تا ثریا یک رویداد برای تجاری سازی ایده های خام و نوین این رویداد برای کارآفرینان ایجاد شده یا آن ها که قصد دارند کارآفرین شوند

همه ما از وضعیت رو به بهبود کارآفرینی در کشور مطلع هستیم و میدانیم کارآفرینی جز ارکان مهم اقتصاد کشور شده دقیقا بعد از تحریم ها بود که اهمیت کارآفرینی خود را بیش از قبل نشان داد و کمک میکرد ظرفیت تولیدات ملی افزایش پیدا کند و افراد مشغول به کار در زمینه های تحصیلی و کار هایی که مهارت دارند شوند .

رویداد تا ثریا کارآفرینان را گرد هم جمع کرد تا با زمینه های فعالیت آن ها آشنا بشیم و هم فضای های تجاری در ایران را مشاهده کنیم پس اگر علاقه مند به حوضه کارآفرینی و استارتاپ ها دارید این رویداد برای شماست .

چه محصولانی در رویداد تا ثریا عرضه میشود ؟

محصولات عرضه شده در رویداد تا ثریا از مرحله تجاری سازی عبور کرده اند و کارآفرینان قصد دارند در این رویداد محصولات خود را عرضه کنند و به دید همگان بگذارند تا مردم با محصولات فناوران آشنا شوند . در کنار آن مسئولین نیز از حوضه فعالیت کار آفرینان آگاه میشوند و کمک خواهند کرد زمینه ها برای عرضه محصولات آماده شود .

گفت گو با آقای پرویز کرمی درباره رویداد تا ثریا :

رویداد تا ثریا

جناب آقای پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری گفتند:

رویداد تا ثریا جلوه‌ای از اقتدار علمی است که توسط اندیشمندان و فناوران خلاق و جوان کشور رقم خورده است.

ایشان درباره تنوع محصولات عرضه شده در رویداد تا ثریا گفتند :

شرکت‌های خلاق، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها در حوزه‌های مختلف فنی و مهندسی حضور خوبی در این رویداد داشته اند. مضاف بر اینکه این اتفاق در رابطه با فعالیت‌های علوم انسانی و صنایع نرم نیز افتاده است.

ایشان با بیان اینکه برگزاری چنین رویداد‌هایی می‌تواند موجب هم افزایی و معرفی دستاورد‌های علمی به شرکت‌ها و سازمان‌ها در راستای رفع نیاز‌های آن‌ها شود، گفت: مقرر شد که شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج به عنوان یکی از مبادی و کارگزاران برنامه زیست بوم صنایع خلاق باشد تا شرکت‌هایی که در رویداد تا ثریا شرکت کرده اند و جزو شرکت‌های دانش بنیان نیستند بتوانند از طریق شرکت پیشگامان در زمره شرکت‌های خلاق جای بگیرند و از کمک‌ها و تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار شوند.

با توجه به گفته های آقای کرمی می توان دریافت که رویداد تا ثریا یکی از پر اهمیت ترین رویداد ها در زمینه کار آفرینی و مشاغل است که با نوآوری و فناوری های جدید ایجاد شده اند .

آقای کرمی از جمله داوران سابق مسابقه میدان بودند که در یکی از سری از مسابقات همراه سایر داوران آموزشگاه رباتیک آریانا را به عنوان کارآفرین برتر انتخاب کردند .

دعوت از هلدینگ آریانا در رویداد تا ثریا :

از هلدینگ آریانا هم به دلیل ایجاد شغل و کارآفرینی و همچنین آموزشی نوآوران و با خلاقیت هم برای شرکت در این رویداد علمی و اقتصادی دعوت شده . هلدینگ آریانا بیش از یک ده است که در زمینه آموزش رباتیک فعالیت میکند و به تازگی هم وارد با ایجاد بسته های اسباب بازی ساختنی ربوجی وارد عرصه اسباب بازی شده است . از شما علاقه مندان به حوضه کارآفرینی و اقتصاد دعوت به عمل میاید تا در این رویداد شرکت کنید .

اطلاعات و تاریخ برگذاری رویداد تا ثریا :

این رویداد در تاریخ ۵ الی ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۱ به آدرس : کرج ، کارخانه قند ،مرکز آموزشی بین المللی علمی کاربری قند کرج برگزار میشود .

آدرس وبسایت اصلی رویداد : roshdcenter.com

 

ارسال دیدگاه