34204013026

با ما در تماس باشـید

آموزشگاه آریانا

تماس با ما

درباره آموزشگاه آریانا

آموزشگاه آریانا بیش از یک ده است که در زمینه آموزش رباتیک به شکل تخصصی فعالیت میکند مجموعه آریانا شعب مختلفی در استان تهران و البرز دارد و در سراسر کشور کار آموز میپذیرد . شاید برای شما عزیزان سوال شود چگونه یک مجموعه ای می تواند فقط با داشتن شعب در دو استان از سراسر کشور کارآموز بپذیرد در ادامه به این سوال شما پاسخ داده خواهد شد .

آموزش غیر حضوری آموزشگاه آریانا

آموزشگاه آریانا از جمله اولین آموزشگاه هایی بود که در زمان شیوع ویروس کرونا به فکر تولید محتوا به شکل غیر حضوری برای کار آموزان خود شد تا در طی زمان ویروس جان دانش آموزان خود را به خطر نیاندازد . ما در آموزشگاه اقدام به تولید محتوایی بسیار با کیفیت و ویدیو همراه پاسخ گویی اساتید و کارشناسان رباتیک که تمامی آنها زیر نظر سامان فنی و حرفه ای کشور هستند کردیم ما در آموزش های خود از اساتید بسیار با تجربه که تمامی مدرک بین المللی فنی و حرفه ای را دارا هستند استفاده کردیم کاری که در هیچ جای کشور حداقل برای آموزش رباتیک صورت نگرفته و دوره ویژه خودمون را با نام دوره نخبگان برای علاقه مندان به آموزش رباتیک فراهم کردیم .

سایر فعالیت های آموزشگاه آریانا

یکی دیگر از اقدامات آموزشگاه آریانا تولید محتوای رایگان برای علاقه مندان به آموزش رباتیک بود و هست ما در سایت خودمان برای علاقه مندان ۱۰ تدریس رایگان قرار دادیم و عزیزان میتوانند آموزش رباتیک رایگان را در مجموعه ما مشاهده کنند و پس از آن در صورت علاقه اقدام به خرید سایر آموزش های ما چه حضوری و غیر حضوری کنند .

آموزشگاه آریانا در کنار آموزش رباتیک محصولات رباتیک خود را از جمله انواع بسته های آموزشی رباتیک را در سنین مختلف از ۵ سال تا بزرگسال در فروشگاه آریانا به فروش میرساند اگر دوست دارید مهارت خود را در رباتیک افزایش دهید اما به هر دلیلی و شرایطی علاقمند به گذراندن دوره های ربایتک نیستید می توانید بسته های آموزشی رباتیک را در فروشگاه آموزشگاه خریداری کنید .

آموزشگاه آریانا همیشه هدف اصلیش از آموزش رباتیک این بوده که کارآموزان یک مهارت بسیار کارآمد را در سنین نوجوانی بیاموزند تا در سنین جوانی که می خواهند وارد بازار کار بشوند یک مهارت بسیار پول ساز و کاربردی را فراگرفته باشند این را از شعار آموزشگاه آریانا می توان متوجه شد :

 

( کارآموز امروز ، کارآفرین فردا )

نمایش موقعیت دفتر مرکزی ، گوهردشت ، بر روی نقشه "نشان"