34204013026

با ما در تماس باشـید

آموزشگاه آریانا

بهترین آموزشگاه های چرتکه

بهترین آموزشگاه های چرتکه

بهترین آموزشگاه چرتکه : همان طور که میدونیم نوجوانان و والدین زیادی علاقه مند به مهارت چرتکه هستند ما در آموزشگاه رباتیک آریانا لیستی از آموزشگاه های برتر کشور در زمینه چرتکه تهیه کردیم .

تاریخچه چرتکه : حدود ۲۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح، اولین چرتکه توسط سومری ها مورد استفاده قرار گرفت و در حدود ۶۰۰ سال قبل از میلاد مسیح، ایرانیان اولین بار شروع به استفاده از چرتکه کردند. انواع مختلفی از چرتکه وجود دارد که از جمله آن ها می توان به چرتکه روسی، ژاپنی، هندی، ایرانی، یونانی و … اشاره کرد.

چرتکه وسیله ای قدیمی است که با استفاده از دست برای محاسبه چهار عمل اصلی جمع، تفریق، ضرب و تقسیم استفاده می شود. در کشور های آسیایی هنوز هم از این وسیله استفاده می کنند که قدمت آن به ۲۰۰۰ سال پیش بر می گردد. این وسیله امروزه به عنوان یک ابزار ریاضی استفاده می شود و برای رشد ذهنی کودکان تاثیر فراوانی دارد. کلمه چرتکه از کلمه های روسی گرفته شده است که به این وسیله در روس  چوتی یا شوتی می گویند که در زبان روسی به معنی “تسبیح” است. در آموزش های سنتی ریاضی نیم کره چپ مغز کار می کند اما استفاده از چرتکه باعث می شود که نیم کره راست مغز نیز کار کند. به طور کلی می توان گفت که چرتکه باعث می شود تا کل مغز کار کند.

بهترین آموزشگاه های چرتکه

بهترین آموزشگاه چرتکه تهران :

موسسه رویش ذهن طلایی

مدیریت: آقای خراسانی

توضیحات: موسسه رویش ذهن طلایی در خیابان پیروزی شهر تهران واقع شده و برگزارکننده دوره های آموزش چرتکه، رباتیک و نقاشی خلاق میباشد. موسسه ذهن طلایی با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه آموزش چرتکه، رباتیک و نقاشی خلاق برگزار کننده کلاس های حضوری و آنلاین در تهران و سراسر کشور است. این موسسه تلاش می کند تا با استفاده از چرتکه ، تصویرسازی و تکنیک های دیداری و شنیداری ذهن کودک را برای توسعه ی همه جانبه مغز آماده سازد . ازجمله اهداف آموزشی این موسسه می توان به رشد همزمان دو نیمکره مغز، ایجاد تمرکز و افزایش سرعت عمل در پاسخگویی به سوالات اشاره کرد.

مرکز آموزشی سوریاس مهر

مدیریت: آقای مهرداد خدامرادی

مرکز آموزشی سوریاس مهر در نازی آباد، خیابان عراقی واقع شده و به ارائه خدمات آموزشی غیر رسمی همچون تصویرگران خلاق و محاسبات ذهنی با چرتکه در راستای تقویت ذهن خلاق و هوش هیجانی میپردازد. موسسه سوریاس مهر برگزار کننده کلاس های محاسبات ذهنی با چرتکه، تصویرگران خلاق، رباتیک، مکعب روبیک، اوریگامی، و دوره های پرورش خلاقیت، دارای شعبه در شش استان کشور و نمایندگی های فعال در سایر شهرهای کشور می‌باشد. موسسه علمی آموزشی سوریاس مهر مجری تخصصی کلاس های محاسبات ذهنی با چرتکه با مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش و سابقه بیش از ۶ سال فعالیت در مدارس و کانون های شهر تهران و شهرستان ها می باشد. موسسه سوریاس مهر افتخار بهره گیری از کادر و پرسنل مجرب و حرفه ای و بکارگیری معلمان شاغل در آموزش پرورش و همچنین معلمان آزاد گزینش و تایید شده آموزش و پرورش را دارد.

بهترین آموزشگاه چرتکه کرج :

برای علاقه مندان به مهارت چرتکه در استان البرز موسسه فرهنگی هنری باغ آینه را پیشنهاد میدهم تا بتوانید در دوره های چرتکه این موسسه شرکت کنید . مدرس آموزش چرتکه خانم علیزاده هستند .

چرتکه قطعا در شهر کرج علاقه مندان زیادی دارد و موسسه فرهنگی هنری باغ آینه با تدریس خانم علیزاده میتواند خلا حضور آموزش چرتکه در کرج را پوشش دهند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانید به وبسایت موسسه مراجعه کنید .

بهترین آموزشگاه چرتکه اصفهان :

موسسه کودکان هوشمند از جمله موسسه هایی است که در حوضه خلاقیت کودکان فعالیت میکند و یکی از مهارت هایی که آموزش میدهد چرتکه هست . به غیر از چرتکه در زمینه های متفاوتی از جمله رباتیک ، نقاشی ، محاسبات ذهنی و … فعالیت میکند .

این آموزشگاه هدف اصلی خود را پرورش قدرت ذهنی کودکان و خلاقیت کودکان قرار داد و در استان اصفهان همیشه در این امر پیشرو بوده برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد موسسه کودکان هوشمند می توانید کلیک کنید تا وبسایت رسمی این آموزشگاه را بررسی کنید .

 

آموزشگاه آریانا نیز در استان البرز و تهران به شکل حضوری و در سایر استان ها به شکل مجازی در زمینه آموزش رباتیک فعالیت میکند و اگر شما عزیزان از جمله علاقه مندان به حوضه رباتیک باشید می توانید در کلاس رباتیک آریانا شرکت کنید .

آموزشگاه رباتیک آریانا بیش از ده سال است که به طور تخصصی در زمینه رباتیک فعالیت میکند و از جمله دستاورد های این آموزشگاه کسب مقام های مختلف استانی و کشوری و حتی جهانی است برای مثال در آخرین مسابقات برگزار شده ربوتکس در سال ۲۰۲۲ ( که بالاترین سطح مسابقات رباتیک است ) آموزشگاه آریانا توانست رتبه نخست این سری از مسابقات را کسب کند برای دریافت اطلاعات و شرکت در دوره های آموزش رباتیک به سایت آموزشگاه سر بزنید .

ارسال دیدگاه