34204013026

با ما در تماس باشـید

آموزشگاه آریانا

بهترین آموزشگاه رباتیک کرج

بهترین آموزشگاه رباتیک کرج

بهترین آموزشگاه رباتیک کرج کجاست ؟ در سالهای اخیر خانواده ها در سراسر کشورمان ایران متوجه علاقه فرزندانشون و همچنین بحث خلاقیت فرزندانشون شده اند و سعی دارند بهترین مهارت را بین مهارت های مختلف برای فرزندانشون انتخاب کنند در این بین مهارت رباتیک در سالهای اخیر بسیار در بین کودکان و نوجوانان علاقه مند جذب کرد قطعا خانواده ها نیز برای رفع این نیاز علاقه مندی به دنبال بهترین آموزشگاه های رباتیک در شهر های خود میگردند ما در آموزشگاه آریانا کار شما را آسان کردیم چرا ؟ با ادامه این مطلب همراه باشید .

آموزشگاه آریانا چرا بهترین آموزشگاه رباتیک کرج است ؟ مهمترین دلیلی که یک آموزشگاه رباتیک را از سایر آموزشگاه های دیگر در سطح شهر و کشور جدا میکند داشتن رزومه کافی است و آموزشگاه آریانا پر از رزومه و افتخارات مختلف است . در ادامه میتوانید این رزومه افتخارات را مشاهده کنید .

 

  1. مدرک بین المللی فنی و حرفه ای  : شما پس از گذراندن دوره های آموزشگاه آریانا می توانید در آزمون های بین المللی فنی و حرفه ای شرکت کرده و مدرک بین المللی را دریافت کنید این مدارک در سراسر جهان قابل ترجمه است و معتبر است .
  2. اساتید معتبر : تمامی اساتیدی که در آموزشگاه آریانا مشغول به فعالیت هستند دارای مدرک فنی و حرفه ای هستند و دارای سابقه هستند و همچنین برای بازدهی بهتر برای کارآموزان دوره های مختلف ارتباط با کودکان و نوجوان را میگذرانند .
  3. مقام در مسابقات رباتیک : کارآموزان آموزشگاه رباتیک آریانا توانستن در مسابقات مختلف از منطقه ای تا کشوری و جهانی مقام های مختلفی کسب کنند از جمله این مقام ها کسب مقام نخست در مسابقات جهانی ربوتکس است که در سال ۲۰۲۲ در کشور ترکیه برگزار شده بود آموزشگاه آریانا بیشترین مقام نخست و را در این مسابقات کسب کرد و باعث شد مقام اول را بین تمامی آموزشگاه های رباتیکی که در مسابقه حضور داشتن کسب کنند .
  4. دسترسی به آموزش در سراسر کشور : آموزشگاه آریانا با تولید دوره جامع نخبگان این ویژگی و به تمامی علاقه مندان رباتیک در کشور میدهد تا به آموزش های رباتیک دسترسی داشته باشند و در صورت حضور در استان های البرز و تهران میتوانند به شکل حضوری در کلاس رباتیک شرکت کنید و در صورت حضور در سایر استان ها و یا علاقه مندی به آموزش غیر حضوری می توانید در دوره های جامع نخبگان شرکت کنید . 
  5. دسترسی آسان : آموزشگاه آریانا با داشتن چند شعبه در استان های البرز و تهران این امتیاز را به کارآموزان و خانواده هایشان میدهد تا به راحتی در کلاس های رباتیک شرکت کنند .

 

این رزومه و امتیازات نشان دهنده این است که آموزشگاه آریانا قطعا بهترین آموزشگاه رباتیک کرج است و می تواند انتخاب اول خانواده های کرجی در آموزش رباتیک باشد برای دسترسی به آموزشگاه آریانا با ما همراه باشید .

برای دریافت اطلاعات بیشتر آموزشگاه های رباتیک می توانید به وبسایت اصلی آموزشگاه سر بزنید .

برای خرید بسته های آموزش رباتیک می توانید به قسمت فروشگاه رباتیک آموزشگاه آریانا سر بزنید و در صورت علاقه مند بودن بسته های آموزشی رباتیک را خریداری کنید .

آدرس بهترین آموزشگاه رباتیک کرج :

شعب استان البرز

شعبه صدوقی کرج :

بلوار هفت تیر – انتهای خ صدوقی – نرسیده به پل اتوبان – جنب کوچه خیردوست – آموزشگاه فنی حرفه ای آریانا  – تلفن تماس : ۳۲۸۲۶۴۷۴-۰۲۶

 

دفتر مرکزی کرج: سه راه گوهردشت، ابتدای بلوار آزادی، جنب ایستگاه تاکسی، برج گوهر، طبقه ۵، واحد ۱۳

تلفن تماس : ۰۲۶-۳۴۲۰۴۰۱۳

شعب استان تهران

مرکز قلهک

خیابان شریعتی – روبروی خیابان شهید کلاهدوز- خیابان امامزاده – فرهنگسرای آفتاب
تلفن تماس ۲۲۶۴۸۶۰۷-۰۲۱

 

ارسال دیدگاه