34204013026

با ما در تماس باشـید

آموزشگاه آریانا

چهارمین رویداد ملی عصر امید|دانشگاه آزاد کرج

:: چهارمین رویداد ملی عصر امید با موضوع هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد واحد کرج برگزار شد ::

اهمیت هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء بر هیج کسی پوشیده نیست. در قرن حاضر،  یکی از مهم‌ترین موضوع‌های مطالعه و بحث انسان هوش مصنوعی است. با عنایت به اینکه قرن ۲۱،  با رشد چشم‌گیر قدرت کامپیوترها، قرن شکوفایی هوش مصنوعی محسوب می‌شود، این موضوع علمی به بخش مهمی از صنعت فناوری تبدیل شده است.

با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص هوش مصنوعی و اینکه غفلت از این موضوع می تواند در عقب ماندن کشور نقش مهم داشته باشد و نیز در راستای تقویت فعالان دانشگاهی، صاحبان صنایع بزرگ و کوچک در زمینه هوش مصنوعی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج اقدام به برگزاری رویداد ملی عصر امید در حوزه ” هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء” کرده است تا حد ممکن سهمی در راستای شناسایی ظرفیتها و پتانسیل های موجود در این زمینه داشته باشد.

در این رویداد  دانشگاهها، مراکز پژوهشی، نهادهای دولتی و غیردولتی، شرکت‌ها، صنایع و موسسات، طرح‌های فناورانه خود را در قالب “چالش فناوری” و حضور در “نمایشگاه تخصصی با بیش از ۲۰۰ غرفه” به معرض نمایش می‌گذارند تا واحدهای فناور، شرکت های دانش بنیان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها با ارائه تکنیک های حل مسئله مبتنی بر فناوری های روز در رفع چالش‌ها مشارکت کنند.

در این راستا از مجموعه علمی آموزشی رباتیک آریانا با توجه به کسب مقام نخست مسابقات ملی مهارت(انتخابی تیم ملی رباتیک ایران)  دعوت شد در این رویداد (ملی عصر امید) شرکت نماید.

برخی از مجموعه محصولات ارائه شده آریانا در رویداد عصر امید:

?بسته آموزشی اسمارت
?بسته آموزشی ربوگیت
?بسته آموزشی قطعه شناسی
?فیراکاپ
?ربات تعقیب خط

ارسال دیدگاه