34204013026

با ما در تماس باشـید

آموزشگاه آریانا

نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی کرج

اولین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی

نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی کرج پنجمین دوره خودش را تجربه میکنه این نمایشگاه از تاریخ ۱۴۰۱/۷/۱۸ تا ۱۴۰۱/۷/۲۲ کار خودش را ا دامه میده و میزبان شما علاقه مندان به سرگرمی و اسباب بازی است .

در این دوره هلدینگ آریانا با برند ربوچی نیز حضور دارد که سعی در معرفی اسباب بازی های ربوچی که با استفاده از علم رباتیک ساخته میشوند دارد . اسباب بازی های برند ربوچی در دو مدل راهسازی و شهرسازی و لوازم خانگی تولید میشود که به کودک اجازه میدهد وسایل و ماشین های این دو بخش را با استفاده از خلاقیت و کتاب آموزشی بسازد برای مثال در مدل لوازم خانگی می تواند وسایلی مانند : ساعت ، وزنه ، پنکه و … را تولید کند و از این راه مهارت رباتیک و فنی خودش را پرورش بدهد .

نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی کرج از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت میکند و هر سال سعی در معرفی برند های اسباب بازی پیشرو دارد که با استفاده از طرح های نوع کودکان و نوجوانان را به خودش جذب میکند .

چه مدل اسباب بازی های در جشنواره شرکت دارند ؟

اسباب بازی هایی که در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی قرار دارند برای سنین مختلف از کودکان تا نوجوانان تعبیه شده و در ژانر های مختلف سرگرمی شما را به چالش میکشد ، بازی های فکری با تنوع بسیار زیاد با رویکرد اقتصادی تا چالشی و … یا بازی هایی که خلاقیت کودک را افزایش میدهد مثل ساخت و ساز خانه یا وسایل که برند ربوچی در زمینه رباتیک در همین دسته بندی قرار میگیرد تا بازی هایی که به شکل فعالیتی و فیزیکی صورت میگیرند و حتی اسباب بازی هایی با کاراکتر ها و اشکال و حیوانات مختلف مثل دانیاسور ها در این نمایشگاه حضور دارند و خودنمایی میکنند .

برند های نمایشگاه

نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی با حضور برند های معتبر اسباب بازی کشور برگزار شده و مهمترین رکن اساسی نمایشگاه حضور برند های ایرانی در این نمایشگاه است که نشان دهنده رقابت و تولید شرکت های اسباب بازی ایرانی است . اگر نظر یک بیننده را بخواین بدونید دیدن از نمایشگاه بسیار جالب خواهد بود این نمایشگاه پر از اسباب بازی ها و وسایل سرگرمی است که بعضی از آنها باورکردنی نیست که ایرانی باشد ، کیفیت بالای اجناس و خلاقیت آنها واقعا جذاب است .

برند ربوچی که زیر نظر هلدینگ آریانا فعالیت میکند نیز در این نمایشگاه حضور داشته و میزبان علاقه مندان به رباتیک است و سعی دارد برای کودکان ۷ سال به بالا آموزش مکانیزم های رباتیک و آموزش بدهد این کار توسط بهترین اساتید کشور با استفاده از QR کدی که در بسته بندی قرار دارد و کتاب آموزشی انجام میشود در صورتی علاقه کودکان به یادگیری حرفه ای آموزش رباتیک نیز آموزشگاه آریانا به شکل حضوری در کرج و به شکل آفلاین و آنلاین برای علاقه مندانی که در سایر شهر های کشور هستند دوره جامع نخبگان را آماده کرده که در صورت علاقه می توانید از این دوره های آموزشی استفاده کنید .

در کنار این آموزش ها و بسته های معرفی شده در صورت علاقه می توانید با استفاده از آموزش رایگان رباتیک که برای شما در سایت قرار دادیم بخشی از رباتیک را به شکل رایگان آموزش ببینید .

در صورت علاقه به تهیه بسته های آموزشی رباتیک نیز می توانید از طریق فروشگاه آموزشگاه اقدام به خرید بسته ها کنید آن هم با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب قابل گفتن است تمامی محصولات هلدینگ آریانا کاملا ایرانی است و توسط نخبگان و مهندسین ایرانی تعبیه شده است .

پیشنهاد میکنم اگر به حوضه سرگرمی علاقه دارید حتما به این نمایشگاه سر بزنید و با دیدن و خرید از نمایشگاه لذت ببرید .

 

نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی کجاست ؟

آدرس نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی : کرج ،پارک شهید چمران ، نمایشگاه گلها

تلفن نمایشگاه : ۰۲۱۶۶۵۶۴۱۹۸

ارسال دیدگاه