34204013026

با ما در تماس باشـید

آموزشگاه آریانا

دوره های مجازی

دوره های جامع نخبگان رباتیک

آموزش رباتیک مجازی

برای افزایش توانایی ها ، استعداد ها و هوش فضایی در کودکان و نوجوانان بهترین کار آموزش اصولی و درست زیر نظر آموزشگاه معتبر و اساتید متخصص  است . در آموزشگاه فنی حرفه ای رباتیک آریانا  با توجه به سن و علایق افراد به توانایی هایشان جهت داد تا در سن کم با حرفه و شغل مورد نظرشان آشنا بشوند تا بتوانند از کودکی تجربه کسب کنند و در آینده کارآفرین هایی موفق و حرفه ای شوند. با شرکت در کلاس های فنی حرفه ای رباتیک آریانا زیر نظر اساتید آموزش دیده در دانشگاه های مطرح سراسر ایران میتوان در راه رسیدن به این خواسته قدم های ابتدایی و اساسی را برداشت .

شما می توانید قبل از خرید دوره های آموزش مجازی رباتیک ویدیو های آموزش رباتیک رایگان را مشاهده کنید و سپس دوره را تهیه کنید.

دوره های آموزش مجازی رباتیک برای چه افرادی مناسب است :

دوره های آموزش مجازی مناسب کارآموزان است که به کلاس های تخصصی رباتیک و مکانیک علاقه دارند ولی به دلیل مسافت و زیاد امکان شرکت در کلاس های حضوری را ندارد دوره های آموزش مجازی بهترین انتخاب برایشان است . دوره های آموزش مجازی برای کارآموزانی که علاقه به کلاس های غیر حضوری دارند و میخواهد هر یک از آموزش ها را چندین بار ببینند و نکته های مهم را به سادگی یاد بگیرند نیز مناسب است .

مزایای دوره های آموزش مجازی :

با شرکت در دوره های آموزش مجازی با دانلود ویدیو های آموزشی می توان هر یک از ویدیو ها را چندین بار مشاهده کرد تا به راحتی تمامی مباحث را به طور کامل و جامع آموزش ببینند . در دوره های آموزش مجازی علاوه بر ویدیو های آموزشی که در اختیار کارآموزان گذاشته می شود ، می توان از پشتیبانان آموزشگاه فنی حرفه ای رباتیک آریانا بهره مند شوند و اگر به مشکلی در روند ساخت ربات تر خوردند با مربیان متخصص و آموزش دیده آموزشگاه در میان بگذارند و ایرادات خود را متوجه شوند و آنها را اصلاح کنند .

 در دوره های آموزش مجازی مانند کلاس های حضوری آموزشگاه فنی حرفه ای رباتیک آریانا بعد از به پایان رساندن هر دوره به کارآموزان گواهی پایان دوره می دهد و پس از دریافت گواهی های مکانیک ، الکترونیک و قطعه شناسی آموزشگاه فنی حرفه ای رباتیک آریانا کارآموزان را به سازمان فنی حرفه ای معرفی می کند و بعد از گذراندن امتحان های و قبولی در آزمون ها به کارآموزان مدرک معتبر فنی حرفه ای تعلق می گیرد که قابل ترجمه است و اعتبار جهانی دارد .

ویژگی دوره های آموزش مجازی رباتیک :

دوره های آموزش مجازی به صورت های متفاوت و کاربردی در اختیار کارآموزان قرار میگیرد ، در دوره های جامع نخبگان ، دوره ها بر اساس گروه سنی افراد تداعی شده است . برای مثال برای کارآموزانی که در گروه سنی پایه های دوم و سوم دبستان هستند ۱۲ فیلم آموزشی تهیه شده است که شامل دوره های آموزشی مکانیک  A1 ، مکانیک  A2،  مکانیک A3  ، مکانیکA4   ، مکانیک A5  ومکانیک A6  است . بعد از آن گروه سنی چهارم الی هفتم است که شامل ۶ ویدیو آموزشی است در دوره های آموزش مکانیک B1 ، مکانیک  B2و مکانیک B3 است .

 و در آخر مناسب گروه سنی متوسط و بزرگ سال است رباتیک C نام دارد . برای کارآموزانی که علاقه دارند هر یک از دوره های نام برده را جداگانه تهیه کنند هم این امکان فراهم شده است . دوره های آموزشی مجازی مجموعا شامل ۱۲۰ ویدیو آموزشی است که توسط یکی از بهترین اساتید آموزشگاه فنی حرفه ای رباتیک آریانا تهیه شده است  و  در دوره های  همراه تمامی دوره ها امکان کمک گرفتن از پشتیبان و رفع اشکال هم وجود دارد تا کارآموزان در هنگام آموزش دیدن به مشکل بر نخورند .

 در دوره های آموزش مجازی مانند کلاس های حضوری آموزشگاه فنی حرفه ای رباتیک آریانا بعد از به پایان رساندن هر دوره به کارآموزان گواهی پایان دوره می دهد . یکی از مهمترین ویژگی های کلاس های استثنایی رباتیک تدوین سرفصل های آن توسط مربیان رسمی سازمان فنی و حرفه ای و مولفین کد های استاندارد رباتیک کشور می باشد .

خرید دوره های آموزش مجازی رباتیک :

برای خریداری دوره های آموزش مجازی می توان با مراجعه به سایت آموزشگاه فنی حرفه ای آریانا دوره های آموزشی را با بهترین قیمت خریداری کرد و به صورت غیر حضوری و در هر جایی که هستید می توان از کلاس های آموزشگاه فنی حرفه ای رباتیک آریانا شرکت کرد و علوم رباتیک و مکانیک را فرا گرفت .

آموزشگاه رباتیک آریانا

مهندسی رباتیک و مکاترونیک علمی نوین و قابل سرمایه گذاری در تمامی مراکز عالی و صنعتی می باشد .  در سراسر دنیا با بهره گیری از علم رباتیک در کارخانه ها و صنایع دارویی ، غذایی ، ذوب انواع آهن  و… به توصع کار و سرعت بخشیدن در مراحل تولید پیشرفت چشمگیری داشته اند . متاسفانه در ایران تمامی ربات ها وارداتی می باشد و برای ساخت ، مونتاژ و تعمیر سازه ها نیاز به متخصصان خارجی داریم .آموزشگاه رباتیک فنی حرفه ای آریانا با بیش از ده سال سابقه کار در تهران و کرج همراه با اساتید متخصص و آموزش دیده می تواند در راه پیشرفت و رسیدن به هدف نهایی یعنی خودکفایی و رسیدن به استقلال در زمینه تولید سازه های کارخانه ای قدمی بزرگ و آینده ساز برداشته است .

 با شرکت در کلاس های حضوری و یا غیر حضوری در رباتیک آریانا می توان به کشف و شکوفایی استعداد و توانایی کودکان و نوجوانان کمک کرد و آینده ای روشن در زمینه شغل و بیزینسشان به وجود آورد . در آموزشگاه فنی حرفه ای رباتیک آریانا با گذراندن هر دوره به طور کامل و حرفه ای مدرک پایان دوره به کارآموزان تعلق می گیرد و پس از پشت سر گذاشتن دوره های مکانیک ، الکترونیک و قطعه شناسی آموزشگاه شما را به مرکز تخصصی فنی حرفه معرفی می کند و بعد از قبولی در آزمون مدرک معتبر فنی حرفه ای را کسب می کنند ، این مدرک قابل ترجمه می باشد و اعتبار بین المللی دارد .

سوالات متداول

دوره های آموزش مجازی برای چه رده سنی مناسب است ؟ دوره های آموزش مجازی مناسب تمامی کودکان و نوجوانان بالای ۸ سال به بالا است که می توان با توجه به سن و توانایی های افراد دوره مورد نظر را تهیه کرد .

آیا نیاز هست علاوه بر دوره های مجازی گاها در کلاس های حضوری شرکت کرد ؟ در دوره های آموزش مجازی تمامی مباحث به طور کامل تدریس میشود و نیازی به شرکت در کلاس های حضوری نمی باشد .

آیا می توان با خرید این دوره مدرک معتبری دریافت کرد؟ با شرکت در دوره های آموزش مجازی آریانا می توان در آزمون های فنی حرفه ای شرکت کرد که دارای مدرک معتبر و قابل ترجمه میباشد .