34204013026

با ما در تماس باشـید

آموزشگاه آریانا

یک تابستان پر از خلاقیت و نوآوری با دوره رباتیک تابستان ۱۴۰۲

تابستان ۱۴۰۲ ، بهترین فرصت کشف و پرورش استعداد کودکان و نوجوان هاست.

آموزشگاه رباتیک آریانا با هدف کشف و پرورش استعدادهای نوپا ، اقدام به برگزاری دوره ‌های تخصصی روباتیک برای کودکان و نوجوانان در تابستان ۱۴۰۲ می کند.
این سال‌ها با پیشرفت و توسعه سریع علم هوش مصنوعی و رباتیک بسیاری از کودکان و نوجوانان به سمت این فناوری جذاب جذب شدند.یادگیری رباتیک برای کودکان و نوجوانان درکنار فرصتی که برای آشنایی این عزیزان با علم و مشاغل آینده فراهم می کند باعث تقویت مهارت‌هایی مانند تفکر منطقی ، حل مسئله ، خلاقیت و روحیه کار تیمی در کودکان و نوجوانان خواهد شد.

شما با ثبت نام کودکان و دانش آموزان در دوره های رباتیک آریانا مهارت‌های زیر را هدیه خواهید داد :

۱. ارتقا مهارت های فنی و علمی : دانش‌آموزان در این دوره ها با مطالب علمی و فناوری روز دنیا آشنا شده و خود را برای آینده آماده خواهند کرد.

۲.تقویت مهارت‌های کار تیمی : کودکان و دانش‌آموزان در قالب تیم های مختلف مشغول یادگیری و ساخت ربات خواهند شد که این همکاری باعث تقویت روحیه کار تیمی فرزند شما خواهد شد.

۳.کسب اعتماد به نفس : ما در این دوره ها زمینه کسب اعتماد به نفس را می‌سازیم تا آینده روشنی در انتظار فرزندانتان باشد.

۴. تقویت نوآوری و خلاقیت: فضای رباتیک فضای نوآورانه و خلاقانه ای است که یک شخصیت خلاق و نوآور از فزند شما می‌سازد.

۵.درک بهتر از تکنولوژی: چه بپذیریم چه نه ! تکنولوژی در حال حاضر و آینده حرف اول را خواهد زد پس فرصت درک بهتر از تکنولوژی را برای زندگی خوب در آینده به فرزندانمون اهدا کنیم.

۶. شرکت در رویدادها و مسابقات رباتیک : رقابت یک موقعیت بسیار خوب برای افزایش تجربه اجتماعی و مهارتی کودکان و نوجوانان است که در مسابقات رباتیک این فرصت فراهم خواهد شد.

مجموعه آموزشی آریانا از سال ۱۳۸۹ در زمینه آموزش رباتیک فعالیت خود را در تهران و کرج آغاز کرده است. این مجموعه با پتانسیل کادر آموزشی متخصص(مولفین کدهای استاندارد رباتیک ایران)، با هدف ارتقا سطح مهارت های فنی و مهندسی کودکان و دانش آموزان در عرصه آموزش رباتیک قدم نهاده است. روند آموزشی از مفاهیم پایه رباتیک آغاز شده و پس از آموزش های لازم مکانیک، آموزش بردهای الکترونیکی ، استفاده از انواع موتورها ، آموزش برنامه نویسی جهت ساخت هوش مصنوعی ربات و… پیش می رود.

با ثبت نام در دوره‌های تابستانی آموزشگاه رباتیک آریانا، شما به یکی از پرطرفدارترین دوره‌های تخصصی رباتیک برای کودکان و نوجوانان دست خواهید یافت. با همکاری با مدرسین مجرب و با استفاده از بهترین وسایل آموزشی، شما به دنیای رباتیک خواهید پرداخت و مهارت‌های جدید را به دست خواهید آورد.

برای اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام در این دوره‌ها، می‌توانید با شماره تماس۰۲۶۳۴۲۰۴۰۱۳ تماس بگیرید .آدرس دفتر مرکزی کرج: سه راه گوهردشت، ابتدای بلوار آزادی، جنب ایستگاه تاکسی، برج گوهر، طبقه ۵، واحد ۱۳

ارسال دیدگاه