34204013026

با ما در تماس باشـید

آموزشگاه آریانا

پاسداشت موفقیت آموزشگاه فنی حرفه ای آریانا

پاسداشت موفقیت آموزشگاه فنی حرفه ای آریانا

در روز هفدهم خرداد سال ۱۴۰۱ به رسم پاسداشت از مربیان ، دست اندکاران ، کارآموزان و خانواده های کارآموزان به خاطر موفقیت در مسابقات جهانی ربوتکس ترکیه برگزار شد . دستاورد این مسابقات برای آموزشگاه فنی حرفه ای آریانا چهار مقام نخست و یک مقام دوم و یک مقام سوم بود و نتیجه آن راهیابی به مسابقات جهانی استونی در آبان ماه امسال بود این مهم اتفاق نمی افتاد مگر با حمایت خانواده ها و تلاش فراوان مربیان آموزشگاه و کارآموزان عزیز آریانا .

برای دیدن فیلم کلیک کنید.

https://svrdl.ariananasr.ir/ariana/seo/pasdasht_17.mp4

 

در این مسابقات شهریار پورزارع مقام نخست ژوری و مقام دوم هیِت داوران در لیگ کارآفرینی، محمدرضا باقری دریاکناری و ادیب تفرجی مقام اول لیگ ماموریت ممکن، پارسا عشقی و آرمان بغدادی مقام اول لیگ folk race، مهرشاد گلوند مقام اول سوپر لیگ کاوشگر و پارسا عشقی مقام سوم لیگ کاوشگر را از آن خود کردند.

این مسابقات انتخابی مسابقات جهانی ربوتکس استونی بود که در ۲۵ و ۲۶ نوامبر سال جاری میلادی در این کشور برگزار خواهد شد و مدال آوران البرزی نیز جواز حضور در این مسابقات را کسب نمودند.

 

پاسداشت موفقیت آموزشگاه فنی حرفه ای آریانا در این پاسداشت با تجلیل از کارآموزان افتخار آفرین ، مربیان زحمتکش پایه و تخصصی به همراه لوح تقدیر و هدایا برگزار گردید .

این مراسم مقارن بود با رونمایی از محصول جدید مجموعه آریانا که …

 

ارسال دیدگاه