34204013026

با ما در تماس باشـید

آموزشگاه آریانا

نرم افزار robot prog

شروع فعالیت در زمینه رباتیک نیازمند داشتن اطلاعات ابتدایی در زمینه برنامه نویسی ربات و البته مکانیک و قطعه سازی میباشد. نرم افزار تخصصی robot prog  تدبیری در زمینه معرفی مبانی اولیه برنامه نویسی ربات میباشد. این نرم افزار به یادگیری آسان برنامه نویسی توسط کاربر کمک میکند. البته این مبانی به صورت پیش فرض در دوره ها و کلاس های آنلاین و حضوری رباتیک آریانا آموزش داده میشوند. اما اگر شما نیز مثل خیلی های دیگر ترجیح میدهید در خانه آموزش ببینید، این نرم افزار میتواند برای پیشرفت شما نقطعه عطف باشد. ربات پروگ یک نرم افزار خود آموز است که نوشتن و اجرا تغییر جهت، موقعیت یابی ، عبارات عددی ، حلقه ها ،  subrotine و … را به همراه تصویر و متن آموزش میدهد. با نرم افزار آموزش رباتیک robot prog در همان ابتدا شما میتوانید نحوه برنامه ریزی کاربری های زیر را بیاموزید:

  • به سمت دیوار رفتن ربات
  • به سمت گوشه رفتن ربات
  •  به خانه اول زمین رفتن ربات
  • به سمت نزدیک ترین دیوار رفتن ربات
  • در مسر مربعی حرکت کردن ربات
  • و …

نرم افزار robot prog

نرم افزار خود آموز ربات پروگ به تمامی علاقه مندان به یادگیری رباتیک آموزش میدهد که ابتدا فلوچارت برنامه را به دقت بنویسند و سپس برنامه را در ربات اجرا کنند. با داشتن دقت کافی در برنامه نویسی به کمک نرم افزار robot prog میتوانید نتیجه را مشاهده کنید و حرکت ربات را طبق برنامه مشاهده کنید. این نرم افزار برای سنسن راهنمایی و دبیرستان بسیار کاربردی است و علاوه بر پرورش خلاقیت میتواند هوش غیر فعال فرزندتان را به هوش فعال وخلاق تبدیل کند.

آریانا متخصص و مرجع آموزش سطوح مختلف رباتیک به صورت تخصصی میباشد . در کلاس های آنلاین و حضوری رباتیک آریانا تمامی مراحل طبق برنامه درسی مشخص آموزش داده میشود و به صورت مداوم پیشرفت و تکمیل یادگیری هنر جویان کنترل میشود. به هر صورت ما در آریانا با هدف ارتقاء دانش تمامی اقشار جامعه نرم افزار robot prog را در وبسایت رسمی خود منتشر کردیم و امیدواریم که در جهت آموزش رباتیک و پرورش استعداد های کشور عزیزمان ایران موثر واقع شویم.

ارسال دیدگاه