34204013026

با ما در تماس باشـید

آموزشگاه آریانا

رویداد هم افزایی مدیریت ایران

رویداد هم افزایی مدیریت ایران

رویداد هم افزایی مدیریت ایران با هدف ایجاد ارتباط موثر شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های خلاق، موسسات و گروه‌های مردمی با مدیران مختلف کشور در تاریخ ۲ الی ۴ مرداد ماه در مصلّی بزرگ تهران برپا خواهد شد.
برای حضور در رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران و استفاده از فرصت ارتباط با هزاران مدیر ملّی و منطقه‌ای می‌توانید به سایت رویداد مراجعه فرموده و ثبت‌نام نمایید.

رویداد هم افزایی برای مدیریت ایران در اولین دوره برگزاری خود قصد دارد تا حلقه وصلی میان مدیران کشور و شرکت ها،موسسات و گروه‌هایی باشد که دارای الگو، ایده و محصولی  برای حل چالش‌های اساسی ایران عزیزمان هستند.

این رویداد مبدا تحولی بزرگ در روند حکمرانی و حل نظام مسائل کشور خواهد بود. شما بواسطه خدمت،محصول یا الگویی که دارید می‌توانید در بهبود مناسبات حکمرانی نقش آفرین باشید.

راهنمای ثبت نام در رویداد هم افزایی

در این رویداد شرکت ها، موسسات و گروه‌های نوآور امکان شبکه سازی دارند تا بتوانند همکاران،رقبا و مدیران مختلف کشور را شناسایی نمایند و برای طرح همکاری با آنها اقدام نمایید. از طرفی نیز از طریق شبکه سازی امکان اخذ سرمایه و پروژه از سازمانها و سرمایه‌گذاران را دارند تا علاوه بر حل چالش‌های کشور کسب و کار خود را توسعه دهند.

مزیت این رویداد برای مدیران کشور علاوه بر وجه کلان آن که تمرکز بر حل چالش‌ها و مسائل کشور می‌باشد ایجاد نمایشگاهی از شرکتهای و موسسات متنوع است که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، فناوری، مدیریت، اشتغال، آموزش، بهداشت، محیط زیست و رسانه توانایی ارائه الگو و حل مساله را دارا می‌باشند. وجود چنین گروه‌هایی زیر یک سقف بستری مهیا و آماده است تا مدیران برای حل مسائل حوزه‌های تحت مدیریت خود از آنها مشاوره بگیرند و با طرح همکاری چالش ها را در زمان کم و با کیفیت مطلوب مرتفع نمایند.

رویداد هم افزایی

پل‌های ارتباطی ما با شما:
تلفن دبیرخانه:
۰۲۱-۸۸۳۳۴۰۵۴ و ۰۲۱۸۸۳۳۴۰۵۳
واتس اپ، تلگرام و ایتا:
۰۹۹۳۹۱۱۱۶۲۲
فکس:
داخلی ۱۰۷

ارسال دیدگاه