34204013026

با ما در تماس باشـید

آموزشگاه آریانا

حضور برنامه میدان در آموزشگاه آریانا

حضور آموزشگاه آریانا در جشنواره تا ثریا

قطعا نام برنامه میدون به گوش شما خورده است و یا حتی یکی از علاقه مندان به این سری برنامه هیجان انگیز و مفید برای کار آفریانان بوده اید ، در فصل دو این سری از مسابقات آموزشگاه آریانا یکی از شرکت کنندگان در این سری از مسابقات بود که توانست مقام بهترین ایده کارآفرینی را در یکی از سری قسمت ها کسب کند .

حال پس از تقریبا گذشت دو سال از آموزشگاه آریانا دعوت شده تا در جشنواره کار آفرینی تا ثریا شرکت کند ، این جشنواره زیر نظر داوران میدون افتتاح شده و در آن از برترین ایده ها و کارآفرینان دعوت به عمل آمده که جای خوشحالی است که یکی از این شرکت کنندگان آموزشگاه آریانا باشد .

این جشنواره در تالار بزرگ برج میلاد برگذار شد و بهترین کارآفرینان کشور در سراسر میهن عزیزمان در آن شرکت کردند .

عکس های جشنواره کار آفرینی تا ثریا

حضور برنامه میدون در آموزشگاه آریانا

پس از شرکت کردن آموزشگاه آریانا در جشنواره تا ثریا و استقبال داوران و مردم از آموزشگاه رباتیک آریانا اعوامل برنامه میدون تصمیم گرفته اند به شکل حضوری و در تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۱ در ساعت ۱۵:۳۰ در یکی از شعب های آموزشگاه آریانا واقع در گوهردشت حضور پیدا کرده و پیشرفت آموزشگاه را در طی این دوسال و قبل از آن در طی مسیری ۱۲ ساله که طی کرده است بررسی کنند ، امید میرود آموزشگاه رباتیک آریانا با استفاده از مشورت های این تیم و داوران در سال های بعدی نیز بیش از پیش خوش بدرخشد .

برنامه میدون در آموزشگاه آریانا

رسالت همیشگی آموزشگاه رباتیک آریانا این بوده است که کارآموزانی تربیت کند که نه تنها فقط مهارت رباتیک را بلد باشند بلکه مهارت این را کسب کنند تا بعد از پایان تحصیل و یا حتی دوران آموزشی خود بتوانند برای خود درآمد کسب کنند و باعث اشتغال افراد دیگر نیز بشوند از این رو شعار ” کارآموز امروز ، کارآ،رین فردا ” را برای خود انتخاب کرده از این جهت یک آموزشگاه ساده نیست بلکه می توان آن را مرکز تولید کارآفرینی توصیف کرد .

آموزشگاه آریانا ۱۲ سال است در مسیر رسالت خود ، تا آن جایی که در توانش بوده از سختی ها و دست انداز ها گذشت برای مثال آموزشگاه آریانا از جمله اولین آموزشگاه هایی بود که تولید محتوا ویدیویی را شروع کرد تا کارآموزان در دوران کرونا هم بتوانند به ادامه مسیر آموزشی خود برسند . آریانا با تولید دوره نخبگان خود توانست نه تنها کارآموزان سابق خود را در دوره کرونا دست خالی نگذارد بلکه سایر علاقه مندان به حوضه رباتیک را از سایر شهر های کشور نیز جذب کند .

برای اطلاعات بیشتر از آموزشگاه آریانا و نحوه آموزشی و خرید دوره های آموزشی می توانید به وبسایت آموزشگاه آریانا مراجعه کنید و از اخبار و اطلاعات ما با خبر شوید .

 

 

ارسال دیدگاه