34204013026

با ما در تماس باشـید

آموزشگاه آریانا

همه چیز درباره نرم افزار اَلگودوو

در این مقاله قصد داریم شما کاربران گرامی را با نرم افزار بازی الگودوو و ویژگی های آن آشنا کنیم. جهت ثبت نام در کلاس های دوره آموزش رباتیک به صورت حضوری و مجازی به آموزشگاه رباتیک آریانا در تهران و کرج ( آموزشگاه فنی حرفه ای آریانا ) مراجعه نمایید.

آشنایی با نرم افزار الگودوو

نرم افزار الگودوو یک بازی متفاوت در محیط ۲ بعدی می باشد که برای شبیه سازی طراحی شده است. در این محیط می توانید به آسانی به طور کاملا تعاملی به شبیه سازی قوانین فیزیکی و حرکتی در دنیای واقعی بپردازید. این بازی به صورتی طراحی و اجرا شده است که بازیکنان و به ویژه دانش آموزان را برای به کارگیری توانایی ها و خلاقیت های خود تشویق می کند. نرم افزار الگودوو یک بازی سرگرم کننده ای می باشد که علم و هنر با یکدیگر ترکیب شده اند تا بتوانند بطور همزمان و همگام با طراحی، به ساخت و بررسی سیستم های فیزیکی و قوانیین و مقررات مرتبط به آن ها را مشاهده کرد. این نرم افزار برای همه افراد در تمامی سنین مناسب است و دارای  دو نسخه ویندوز و نسخه اپل می باشد. ضمن اینکه نصب آن بسیار راحت و آسان است.

ویژگی های بازی الگودوو

نرم افزار بازی الگودوو برای افراد مختلف به ویژه کودکان و نوجونان که به دنبال یادگیری دوره های آمورش رباتیک و مکانیک هستند بسیار مناسب است. ویژگی های بارز این نرم افزار به شرح زیر می باشد:

  • این اپلیکیشن دارای ابزارهای طراحی دو بعدی مانند: ابزارهای ایجاد چند ضلعی، برش، برس، دایره، چرخ دنده، سطح، زنجیره، فنر، تثبیت، لولا، ردیاب ئ قلم لیزر است.
  • امکان تغییر سرعت، جاذبه، شکستن، اشیاء، برش، آب و برنامه نویسی
  • دارای دو حالت آموزشی و شبیه سازی
  • لذت بردن از مشاهده عینی نتیجه کاری خود
  • آزمایشگاهی برای فیزیک به صورت کاملا زنده
  • بسیار سرگرم کننده و آموزنده

 

آموزشگاه فنی حرفه ای رباتیک آریانا

مهندسی رباتیک، رشته‌ای جدید در ایران می‌باشد، فرصت‌های شغلی خوبی در بخش آموزش عالی وجود دارد. در حال حاضر بسیاری از صنایع کشور از جمله کارخانه‌های فولاد ، خودروسازی ، مواد غذایی و … تقریبا تمام اتوماتیک می‌باشند. اما متاسفانه تمام ربات‌ها وارداتی است و در بعضی از موارد نصب ، کنترل و تعمیر آن‌ها بر عهده‌ متخصصان خارجی می‌باشد. شرکت‌های فعال داخلی در حوزه رباتیک به واردات و در بعضی از موارد تعمیرات ربات‌ها می‌پردازند. اگرچه این رشته از شاخه‌های جدید مهندسی ‌است، اما آینده‌ روشنی خواهد داشت. در اخر اگر علاقه مند به خلاقیت و نوآوری هستید و می‌خواهید در زندگی و آینده بشر تحولی ایجاد کنید، مهندسی رباتیک بهترین انتخاب برای شما می‌باشد.

مجموعه بزرگ آموزشی آریانا با شعار “کارآموز امروز ، کارآفرین فردا“ در عرصه آموزش‌ها و مهارت‌های نوین، به ویژه رباتیک از معتبرترین مراکز در سطح کشور می‌باشد.

برای آموزش رباتیک در آموزشگاه رباتیک آریانا در تهران و کرج ما را در صفحه رسمی اینستاگرام آریانا دنبال کنید.

ارسال دیدگاه