34204013026

با ما در تماس باشـید

آموزشگاه آریانا

نرم افزار یادگیری کدهای رنگ های مقاومت ها

خب نرم افزار یادگیری کدهای رنگ های مقاومت ها یکی از نرم افزار های کاربردی و بسیار جذاب در زمینه یادگیری رباتیک میباشد. از کاربرد های این نرم افزار  ، پیدا کردن مقدار و اندازه مقاومت با خواندن رنگ هار آن و همچنین فرایند مذکور به صورت معکوس است. یعنی تعیین میزان مقاومت در ساختار میباشد. در آموزشگاه رباتیک آریانا کلاس های آموزش رباتیک برای کودکان و نوجوانان و بزرگسالان به صورت آنلاین و حضوری با در نظر گرفتن آخرین متدهای آموزشی روز دنیا انجام میشود. برای اطلاع از نحوه برگزاری دوره های آموزش رباتیک با آموزشگاه فنی و حرفه ای آریانا در کرج تماس بگیرید.

 

*** نسخه اندروید از “Google Play” از این لینک قابل دانلود می باشد***

نرم افزار یادگیری کدهای رنگ های مقاومت ها

پیش از هرچیز بهتر است درباره چیستی مقاومت توضیح دهیم. مقاومت در واقع عامل بازدارنده جریان الکتریکی در مدار میباشد و واحد اندازه گیری آن در مدار و در محاسبات فیزیکی اهم میباشد. مقاومت ها به طور کلی برای خنثی کردن جریان اضافی در مدار میباشد و از سوختن مدار جلوگیری میکند. از مقاومت ها تقریبا در ساخت همه مدار های الکتریکی استفاده میشود. کیکی از انواع پر کارربرد کقاومت که میزان و اندازه مقاومت را با کمک رنگهای آن مشخص میکنیم ، مقاومت های سرامیکی چینی است که با یک لایه قشر ذغال میزان مثاومت تعیین میشود. هرچه چین لایه ذغالی بیشتر باشد، میزان مقاومت نیز بیشتر خواهد بود.

به علت قلع اندود بودن لایه سطحی مقاومت ، میزان آن با رنگهای روی سطح مشخص میشود. که نرم افزار یادگیری کدهای رنگ های مقاومت ها شناخت آنها را آموزش میدهد.

مطالب گفته شده بخشی از آموزش های اصولی و پایه ای است که به کمکنرم افزار یادگیری کدهای رنگ های مقاومت ها در کلاس های آنلاین و حضوری آموزش رباتیک کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان به هنرجویان عزیز آموزش داده میشود. فراموش نکنید که در آموزشگاه آریانا روند یادگیری و پیشرفت به دقت بررسی خواهد شد پس جای نگرانی نیست! البته در نظر داشته باشید که شیوه آموزش برای هر سن متفاوت و متناسب با سن خواهد بود. جهت اطلاع از دوره های آموزش رباتیک با آموزشگاه فنی و حرفه ای آریانا در کرج تماس بگیرید.

نزم افزار آموزش رباتیک تشخیص رنگ مقاومت

نرم افزار آموزش رباتیک تشخیص رنگ مقاومت ، به جای اینکه به فرزندانمان استفاده از اطلاعات موجود را آموزش دهد و فرصت تفکر و یادگیری و رشد خلاقیت  را از وی بگیرد، به او تشخیص رنگهای مقاومت را آموزش میدهد. این یعنی خودکفایی و رشد خلاقیت و بالارفتن میزان یادگیری هنر آموزان. تقریبا در همه شیوه های آموزش رباتیک آریانا پرورش خلاقیت و رشد یادگیری مشهود است. همانطور که در نرم افزار آموزش رباتیک پروتئوس نیز به هنر جویان شبیه سازی مدار های آنالوگ و دیجیتال را آموزش میدهد و نه فقط وارد کردن اعداد و محاسبه نهایی برای آنها.

همانطور که پیشتر نیز توضیح دادیم در آریانا شیوه های آموزشی کاملا طرح ریزی شده و با برنامه ریزی کامل برای کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان انجام میشود. این دوره ها و کلاس های آموزش رباتیک که به صورت آنلاین و حضوری برگزار میشوند، میتوانند خلاقیت را در هر سنی بیدار کنند و شما را با دریچه ای جدید در ساخت انواع ربات روبرو کند. ما برای گسترش علم خود را محدود به زمان و مکان نکرده ایم و از تمامی دنیا و سراسر ایران عزیزمان هنرجو میپذیریم.برای اطلاعات بیشتر با آموزشگاه فنی و حرفه ای آریانا در کرج تماس بگیرید.

برای آموزش رباتیک در آموزشگاه رباتیک آریانا در تهران و کرج ما را در صفحه رسمی اینستاگرام آریانا دنبال کنید.

 

ارسال دیدگاه