34204013026

با ما در تماس باشـید

آموزشگاه آریانا

آموزش مقاله نویسی isi

آموزش مقاله نویسی isi

آموزش مقاله نویسی isi ، به مقاله ای isi میگویند که حداقل در یکی از مجالات isi چاپ شده باشد . لیست مقالات isi 

حالا باید باهم ببینیم مجله isi چیست ؟ گسترش روز افزون علم و فناوری باعث شده تا ما به دنبال این باشیم که از کجا متوجه بشیم مقالات که هر روز در دنیا به تعداد زیادی منتشر میشوند از چه جایگاه علمی برخوردار است .

بدون تردید وجود یک دستگاه ارزیابی بی طرف که هم نیاز های فناوری روز را شناسایی کند و هم نقاط قوت و ضعف منتشر کنندگان را در دنیا ارزیابی کند راهکار بسیار مفیدی است . موسسه هایی در دنیا قرار دارند که استاندارد هایی برای یک مقاله در نظر میگیرند .

هر موسسه دارای استاندارد های به خصوص و مختلف خودش است و ناشران می توانند با توجه به این استاندارد ها و دنبال کردن آنها مقالات علمی خود را در آنها به چاپ برسانند .

برای جمعبندی میشه گفت isi در واقع یک مرجع معتبر برای نشریات علمی در سراسر جهان است بنابراین اگر مقاله شما در یکی از این نشریات چاپ بشه بهش مقاله isi گفته میشود .

آموزش مقاله نویسی isi چه کاربردی دارد ؟

یکی از پر اهمیت ترین دلایل آموزش مقاله نویسی isi اینکه شما توانایی نوشتن یک مقاله بین المللی برای خودتون ایجاد میکنید و می تونید برای خودتون یک رزومه بسیار کارآمد و پر از با علمی بسازید .پس اگر دانشجو هستید و علاقه دارید در آینده برای خودتون کسب و کار حرفه ای ایجاد کنید و یا بورسیه دانشگاهی بگیرید حتما مقاله isi به شما پیشنهاد میکنم چرا که می تونید با داشتن این یک رزومه قوی در هر جای کشور و حتی خارج از کشور کار پیدا کنید و به پژوهش های خودتون به شکل حرفه ای تری ادامه بدید . قطعا یکی از پر اهمیت ترین سنین برای آموزش قبل از بازار کار زمان دانشجویی است پس به تمامی دانشجویان کشور پیشنهاد میکنم در صورت علاقه به حرفه دانشجویی خودشون حتما یکی از آموزش هایی که قبل از بازار کار نیاز دارید بگذرونید آموزش مقاله نویسی isi  است .

نوشتن مقاله isi

روش نوشتن مقاله isi

گام اول انتخاب موضوع :

  1. آیا موضوعی که انتخاب کردم برای جامعه مفید است ؟ می تواند بخشی از نیاز های مردم را بر طرف کند ؟
  2. دنبال موضعی جدید باش ، آیا موضوع انتخابی من قبلا در موردش مقالاتی نوشته شده ؟ مقالات نیاز به تکمیل ندارد ؟
  3. برسی از زوایای مختلف موضوعی که انتخاب کردید
  4. تحلیل مقالاتی که قبلا نوشته شده و استفاده از آنها در مقاله خودتون برای صرفه جویی در زمان
  5. پیدا کردن کلمات کلیید پر اهمیت و برسی کردن آنها

گام دوم نوشتن مقدمه :

مقدمه بخشی از مقاله شماست که بسیار مهمه چرا که در نگاه اول مخاطب جذب مقدمه شما میشه پس داشتن یک مقدمه جذاب و مفید بسیار در ایجاد مخاطب شما تاثیر گذار خواهد بود .

  1. یک مقدمه خوب با یک پاراگرافی که مخاطب را جذب میکند آغاز میشود پس دنبال کلیشه ها نباشید
  2. در پاراگراف دوم مخاطب را به سوی هدف از مقاله خودتون هدایت کنید ولی تمام قضیه را فاش نکنید
  3. در پاراگراف سوم و آخر فرضیه های خود را بگید و با استفاده از نظریه های به کار برده مخاطب را در سر جایش نگه دارید
  • نکات مقدمه :
  • کلیشه گویی را کنار بگذارید
  • ساخت نقشه راه برای مخاطب
  • خلاصه گویی

گام سوم روش تحقیق :

این بخش نیازمند آموزش مقاله نویسی isi چرا ؟ چون ما برای انجام یک تحقیق مناسب و با کیفیت روش های مختلفی را باید امتحان کنیم تا در آخر بتونیم به نتیجه مورد علاقه خودمون برسیم و ترتیب نوشتن این روش ها و حتی دانستن اینکه این روش کجا و کی بر هم اولویت دارد و اصلا این روش ها چی می توانند باشند حتما نیازمند گذارندن یک دوره حرفه ای مقاله نویسی است .

شما باید در این قسمت پاسخ گوی این سوالات باشید :

  • مواد آزمایشی را چگونه تهیه کردید ؟
  • از چه وسایل و ابزاری برای آزمایش استفاده شده ؟
  • نمونه گیری و یا آمار گیری شما با چه روشی بوده ؟
  • چند بار آزمایش را تکرار کردید ؟
  • در چندمین تکرار به نتیجه رسیدید ؟

گام چهارم نتایج :

  1. هدف از پژوهش شما چیست ؟
  2. روش گفت شده را بازگو کنید
  3. مخاطب را به نتایج خودتون جلب کنید
  4. از نتایج کلیدی گزارش تهیه کنید
  5. نتایج را با فرضیه های خود مقایسه کنید
  6. مشکلاتتون را در نتایج بازگو کنید
  7. مفاهیم نتیجه خودتون را برای مخاطب بیان کنید

گام پنجم نوشتن نتیجه گیری :

نتیجه گیری کلی باید هنگام نوشتن مطالعه در نظر گرفته شود. در این بخش ، نویسنده باید بتواند نتیجه کلی تحقیق ، اهمیت آن و تفسیر آن از نتایج بدست آمده را به خواننده متن ارائه دهد.

همچنین می توانید نتایج خود را پاراگراف به پاراگراف بنویسید. جمله اول این بخش معمولاً کل کار را معرفی می کند و درنهایت به راهکار و هدف اصلی مقاله ختم میشود.

مرحله ششم نوشتن منابع :

شما باید بعد از نتیجه گیری حتما و حتما از تمامی منابعی که استفاده کردید با ذکر از کتاب و مقالات و نشریات و اساتید و … کار را به پایان برسانید اگر منابع را ننویسید مقاله شما اهمیت علمی خودش را از دست میدهد چون ناظران به منابع بسیار توجه میکنند و از طریق منابع اطمینان حاثل میکنند که مقاله علمی شما چقدر صحت و درستی دارد پس حتما نوشتن منابع را با ترتیب و فراموش نکنید و گرنه شما انگار دزدی ادبی کردید و مقاله شما قطعا رد خواهد شد .

فرمت نگارش منابع باید با بقیه متن شما متفاوت باشد توصیه میشه بیش از ۲۰ منبع داشته باشید و منابع باید به زبان اصلی (انگلیسی )و یا دیگر زبان های روز دنیا باشد تا دیدگاه ناظران را به خودش جلب کنه و یک حساب دیگه ای بر روی مقاله شما بکنند .

امیدوارم مطالبی که براتون در این مقاله قرار گرفته کارآمد باشه و در آینده نزدیک ازش استفاده کنید . مطالبی که قرار گرفته به صورت خلاصه و چکیده است قطعا با این مقاله شما به یک دید بازی از مقاله نویسی رسیدید اما برای نوشتن یک مقاله حرفه ای شما نیازمند به گذارندن دوره های آموزش مقاله نویسی isi هستید .

 

دانلود pdf آموزش رباتیک

ارسال دیدگاه