34204013026

با ما در تماس باشـید

آموزشگاه آریانا

اینترنت اشیاء در بانکداری چیست

در سرویس های مالی، اینترنت اشیاء دومین موضوع مورد بحث روز دنیاست. اینترنت اشیاء در بانکداری به شبکه های متصلی گفته میشود که از طریق اینترنت اطلاعات را از پایانه ای به پایانه دیگر منتقل میکند. این اتصال های غیر وابسته میان پایانه ها میتواند باعث کم شدن هزینه ها، دقت بیشتر و افزایش سرعت در انجام کار میشود. مهارت های تکنولوژیکی زندگی بشر را از کم تا زیاد تغییر داده است. تکنولوژی و یادگیری مهارت های فنی حرفه ای میتواند تضمینی برای آینده شما باشد. با آموزش های حضوری و مجازی کلاس رباتیک آموزشگاه فنی حرفه ای آریانا نصر در تهران و کرج همراه باشید.

اینترنت اشیاء در بانکداری چیست؟

حتما تابحال دیده اید که ابزارهایی با استفاده از اینترنت به هم متصل باشند. این تکنولوژی میتواند بسیاری از فرایندهای انجام بانکداری و امور مالی را تسریع کند. اینترنت اشیاء در بانکداری چند نتیجه در پی خواهد داشت. همانطور که میدانید امور مالیاتی بین مشتریان و بانکداری پروسه طولانی را طی میکند تا به مرحله تایید برسد.

مشتری مسئله مالی را به بانکداری گزارش میدهد، بانکدار موظف است این اطلاعات را به رسته های بالاتر خود منتقل میکند. اطلاعات از هر شعبه به بانکداری مرکزی منتقل میشود. و اطلاعات به بایگانی منتقل میکند. اینترنت اشیاء در بانکداری  اطلاعات را به صورت شیکه ای به همه شعب و بانکداری مرکزیمنتقل میکند. و این پروسه به یک نوشتن اطلاعات ساده در گوشی موبایل تبدیل میشود.

تولید سامانه های یکپارچه بانکی با استفاده از دانش های فنی انجام میپذیرد. و ما در آموزشگاه فنی آریانا در تهران و کرج به شما دانش روز دنیا را برای طراحی ابزار‌های اینترنت اشیاء در بانکداری رائه میکند.

کم شدن هزینه ها با اینترنت اشیاء

اینترنت اشیاء دانشی است که در همه زمینه ها میتواند مانور دهد. یکی از این زمینه ها بانکداری است. زمینه های دیگری که اینترنت اشیاء میتواند به ما کمک کند عبارتند از:

  • اینترنت اشیاء در کشاورزی
  • اینترنت اشیاء در مخابرات
  • اینترنت اشیاء در صنعت
  • اینترنت اشیاء در مد
  • و …

افزایش دقت و سرعت با تکنولوژِ های الکترونیک

با وارد شدن سیستم الکترونیک به بانکداری ها و سیستم های مالی مشتری به جای مراجعه حضوری به باجه های بانکی میتواند با استفاده از گوشی های هوشمند یا سیستم های رایانه ای، این فرایند را به صورت غیر حضوری انجام دهند. علاوه بر افزایش سرعت انجام خدمات، به علت حفظ شدن اطلاعات، و بایگانی دیتاها در سرور میتوان از صحت اطلاعات و دقت در انجام سرویس ها اطمینان حاصل کرد.

کاهش تعداد باجه های حضوری، کاهش هزینه های استخدام و دستگاه‌های خود پرداز بانکی، سرمایه گذاری راحتتر برای سرمایه گذاران و انتقال راحت‌تر اطلاعات از نتایج اینترنت اشیاء در بانکداری است. بانکداری الکترونیک میتوانند اطلاعات تقلبی را تشخیص دهد و از انجام خطاها و دخالت هکرها جلوگیری کنند.

اینترنت اشیاء در بانکداری, آموزش حضوری رباتیک در تهران, آموزشگاه رباتیک در کرج

بانک ها می توانند با استفاده از فناوری اینترنت اشیا دامنه خدماتی فراتر از روش های سنتی را به مشتریان خود ارائه دهند. به عنوان مثال ، بانک ایالات متحده شروع به استفاده از ابتکارات اینترنت اشیا برای ترغیب مشتریان خود کرده است. این موسسه سعی میکند مراجعینش را برای سرمایه گذاری ترغیب کند. با دستیابی به موفقیت کامل مشتریان در سرمایه گذاری، بن های تخفیف و سرویس های ویژه به آنها تعلق می گیرد. این امر به تقویت رابطه قوی بین بانک و مشتریان کمک می کند. این باعث می شود مشتریان احساس کنند بانکشان به سوددهی مالی آنها اهمیت میدهد.

یاد گرفتن مهارت اینترنت اشیاء درآموزشگاه رباتیک در کرج

یاد گرفتن مهارت اینترنت اشیاء و همه ی مهارت های تکنولوژیک دیگر در آموزشگاه فنی حرفه ای آریانا با داشتن آموزش حضوری رباتیک در تهران و کرج امکان پذیر است. در دوره های آموزشی ما بهترین خدمات یاد دادن فنی حرفه ای را ارائه میدهد.

آموزشگاه فنی حرفه ای رباتیک آریانا

مهندسی رباتیک، رشته‌ای جدید در ایران می‌باشد، فرصت‌های شغلی خوبی در بخش آموزش عالی وجود دارد. در حال حاضر بسیاری از صنایع کشور از جمله کارخانه‌های فولاد ، خودروسازی ، مواد غذایی و … تقریبا تمام اتوماتیک می‌باشند. اما متاسفانه تمام ربات‌ها وارداتی است و در بعضی از موارد نصب ، کنترل و تعمیر آن‌ها بر عهده‌ متخصصان خارجی می‌باشد. شرکت‌های فعال داخلی در حوزه رباتیک به واردات و در بعضی از موارد تعمیرات ربات‌ها می‌پردازند. اگرچه این رشته از شاخه‌های جدید مهندسی ‌است، اما آینده‌ روشنی خواهد داشت. در اخر اگر علاقه مند به خلاقیت و نوآوری هستید و می‌خواهید در زندگی و آینده بشر تحولی ایجاد کنید، مهندسی رباتیک بهترین انتخاب برای شما می‌باشد.

مجموعه بزرگ آموزشی آریانا با شعار “کارآموز امروز ، کارآفرین فردا“ در عرصه آموزش‌ها و مهارت‌های نوین، به ویژه رباتیک از معتبرترین مراکز در سطح کشور می‌باشد.

ما را در صفحه رسمی اینستاگرام آریانا دنبال کنی

ارسال دیدگاه